Wydarzenia organizowane przez producentów opon - Bridgestone koncentruje się na bezpieczeństwie: film promocyjny
Center

Bridgestone koncentruje się na bezpieczeństwie: film promocyjny

Producenci opon Opublikowano 05-12-14 autor Raquel Rodriguez

Producent Bridgestone wykorzystał tegoroczne Międzynarodowy Salon Samochodowy do zaprezentowania swojej nowej kampanii reklamowej, skupionej na istotnej roli odgrywanej przez opony w zakresie bezpieczeństwa.

Kampania Bridgestone dotycząca opon oraz systemów bezpieczeństwa Bridgestone rozpoczyna kampanię dotyczącą roli opon, które są kluczowym elementem decydującym o bezpieczeństwie na drodze - fot. © : Bridgestone

Za pomocą tego filmu, Bridgestone podkreśla znaczenie faktu, że spośród licznych systemów bezpieczeństwa stosowanych obecnie w autach, jedynie ogumienie posiada bezpośredni kontakt z drogą. Akcja ta stanowi część globalnej strategii firmy Bridgestone, która stara się  wzmacniać swoją markę, m.in. za sprawą swojego zaangażowania na rzecz bezpieczeństwa kierowców i pasażerów.

 

Kampania będzie widoczna w całej Europie dzięki transmisji przez różne kanały komunikacji (telewizja, Internet itp.).

 

 

Dwa inne filmy stanowią uzupełnienie tej akcji reklamowej. Jeden dotyczy nowej opony zimowej tej marki, czyli Blizzak LM001, a drugi opisuje model Turanza T001. Pierwszy z nich podkreśla rolę osiągów opon zimowych, porównując jazdę w warunkach zimowych z narciarstwem alpejskim. Drugie wideo koncentruje się na przyczepności na mokrej drodze, wykorzystując pływanie jako analogię

fot. © :