Opony samochodowe z oryginalnego wyposażenia - Volkswagen wybiera nowy system uszczelniania uszkodzeń opony SealTech firmy Goodyear do modelu Arteon
Center

Volkswagen wybiera nowy system uszczelniania uszkodzeń opony SealTech firmy Goodyear do modelu Arteon

Oryginalne wyposażenie Opublikowano 28-07-17 autor Yannick O’Conor

Niemiecki producent aut Volkswagen zdecydował się wyposażyć swoją nową limuzynę Arteon w opony Goodyear z najnowszą technologią SealTech, która umożliwia uszczelnienie opon po przebiciu.

Goodyear_EA3_Arteon Opona Goodyear Eagle F1 Asymmetric będzie homologowana w 2 rozmiarach do sedana Volkswagen Arteon - fot. © : Goodyear

Nowa technologia uszczelnienia opon po przebiciu do luksusowego sedana coupé.

Zapowiedziany z wielką pompą podczas Międzynarodowego salonu samochodowego w Genewie w marcu, sedan Arteon wyprodukowany przez Volkswagena będzie fabrycznie wyposażony w ogumienie Eagle F1 Asymmetric 3 marki Goodyear

Amerykański producent zastosuje w nim swoją najnowszą technologię uszczelniania po przebiciu. Rozwiązanie o nazwie „SealTech” pozwala uszczelnić uszkodzenie o głębokości do 5 milimetrów w obszarze bieżnika opony, i to bez pogorszenia osiągów. 

– Jesteśmy dumni z tego, że coraz więcej samochodów jest fabrycznie wyposażonych w nasze opony. Pragniemy też zaprezentować naszą technologię w sedanie Arteon. Dostrzegamy rosnące zapotrzebowanie na nowe rozwiązania w zakresie mobilności, zarówno ze strony producentów jak i konsumentów. Dlatego też mocno angażujemy się w tworzenie technologii takich jak SealTech – wyjaśnia Nick Harley, dyrektor generalny „Original Equipment Consumer” w Goodyear na strefę EMEA.

Model Eagle F1 Asymmetric 3 będzie homologowany do limuzyny Arteon w rozmiarach 225/55R17 97W oraz 245/45R18 96W, a na jego boku będzie widoczny symbol „SealTech”. Nowy luksusowy sedan Volkswagena trafił już do sprzedaży. 

Odkryj technologię „SealTech” marki Goodyear na prezentacji wideo: