Opony samochodowe z oryginalnego wyposażenia - Volkswagen wybiera nowy system uszczelniania uszkodzeń opony SealTech firmy Goodyear do modelu Arteon

Volkswagen wybiera nowy system uszczelniania uszkodzeń opony SealTech firmy Goodyear do modelu Arteon

Oryginalne wyposażenie Opublikowano 28-07-17 autor Yannick O’Conor

Niemiecki producent aut Volkswagen zdecydował się wyposażyć swoją nową limuzynę Arteon w opony Goodyear z najnowszą technologią SealTech, która umożliwia uszczelnienie opon po przebiciu.

Goodyear_EA3_Arteon Opona Goodyear Eagle F1 Asymmetric będzie homologowana w 2 rozmiarach do sedana Volkswagen Arteon - fot. © : Goodyear

Nowa technologia uszczelnienia opon po przebiciu do luksusowego sedana coupé.

Zapowiedziany z wielką pompą podczas Międzynarodowego salonu samochodowego w Genewie w marcu, sedan Arteon wyprodukowany przez Volkswagena będzie fabrycznie wyposażony w ogumienie Eagle F1 Asymmetric 3 marki Goodyear

Amerykański producent zastosuje w nim swoją najnowszą technologię uszczelniania po przebiciu. Rozwiązanie o nazwie „SealTech” pozwala uszczelnić uszkodzenie o głębokości do 5 milimetrów w obszarze bieżnika opony, i to bez pogorszenia osiągów. 

– Jesteśmy dumni z tego, że coraz więcej samochodów jest fabrycznie wyposażonych w nasze opony. Pragniemy też zaprezentować naszą technologię w sedanie Arteon. Dostrzegamy rosnące zapotrzebowanie na nowe rozwiązania w zakresie mobilności, zarówno ze strony producentów jak i konsumentów. Dlatego też mocno angażujemy się w tworzenie technologii takich jak SealTech – wyjaśnia Nick Harley, dyrektor generalny „Original Equipment Consumer” w Goodyear na strefę EMEA.

Model Eagle F1 Asymmetric 3 będzie homologowany do limuzyny Arteon w rozmiarach 225/55R17 97W oraz 245/45R18 96W, a na jego boku będzie widoczny symbol „SealTech”. Nowy luksusowy sedan Volkswagena trafił już do sprzedaży. 

Odkryj technologię „SealTech” marki Goodyear na prezentacji wideo: